Monday, September 5, 2011

Esimene ja viimane Sotsiaalse tarkvara ja võrgukogukondade loeng on siis möödas ja edasi tegutseme vaid selle sama tarkvara abil. Loeng oli huvitav ja avas kogu uue meedia kogu tema võimsuses.

Mulle jättis erilist muljet õppejõu enda sotsiaalmeedia nimekiri. Kuidas ta jõuab kõiki neid lugeda ja osades kirjutada. Mõni aega tagasi kogesin ise, et mul pole lihtsallt piisavalt aega, et kõikides kanalites korraga suhelda. Keegi tahtis minuga Skype's vestelda, keegi uuris, et misk facebookis ei kirjuta, keegi oli hädas, et ma kohe tema meilile ei vastanud ja kui siis veidi hiljem vaatasin telefoni, siis seal olid vastamata kõned ja mõned SMS-d. 

Veidi nostalgiat tundsin ka, sest omal ajal sai ju ka ise modemiga uudisgruppidest infot ülesse ja alla laetud. Ainult, et mina tegutsesin FIDONET-is. Huvitav oligi see, et mainiti vaid USENET-i, kuid tollel ajal tundus (vähemalt  minu tutvusringkonnas) palju  populaarsem Fidonet.

Õhtul lisasin ka oma Skype-i nime  ja eks homme ole siis näha kuidas see esimene Skype-i vestluse proov meil toimima  hakkab.  

No comments:

Post a Comment